Stichting Dierenambulance Utrecht e.o. (hierna: dierenambulance) is er van overtuigd dat de bescherming van de persoonlijke levenssfeer van degenen aan wie wij onze diensten leveren, en van de bezoekers van onze website (https://www.dierenambulanceutrecht.nl), ertoe doet. Daarom zorgen wij ervoor dat onze dienstverlening persoonlijk, betrokken en open is. Wij verbeteren onze dienstverlening continu en stemmen deze zoveel mogelijk af op uw persoonlijke behoeften. Hierbij hoort een zorgvuldige omgang met uw persoonsgegevens. Persoonsgegevens verwerken en beveiligen we zorgvuldig, door te voldoen aan de van toepassing zijnde wet- en regelgeving op het gebied van bescherming van persoonsgegevens.
Vastleggen en verwerking van persoonsgegevens
Wij verzamelen de volgende persoonsgegevens die u direct of indirect aan ons bekend maakt, zoals voor het afnemen van onze diensten, het bezoek aan onze website, het aanmelden voor een nieuwsbrief of voor een sollicitatieprocedure.
- Naam en contactgegevens: wij gebruiken uw naam en contactgegevens zoals adres, telefoonnummer en e-mailadres, om met u te communiceren over de uitvoering van de overeengekomen dienstverlening.
- Betaalgegevens: wij gebruiken uw betaalgegevens zoals uw IBAN bankrekeningnummer voor het verwerken van betalingen voor zover dit van toepassing is in het kader van onze dienstverlening aan u.
- Sollicitatiegegevens: eventueel verstrekte sollicitatiegegevens, zoals CV-gegevens, gebruiken wij voor de sollicitatieprocedure.
Doorgaans bewaren wij uw persoonsgegevens gedurende 2 jaar dan wel tot 2 jaar na het einde van de dienstverlening. Indien wij dit noodzakelijk achten gezien bijzondere omstandigheden kunnen wij persoonsgegevens langer bewaren, zoals in het kader van een gerechtelijke procedure of uit hoofde van een wettelijke verplichting. U kunt contact opnemen met ons bestuur via Dierenambulance Utrecht, Molengraaffplantsoen 5, 3571 ZT in Utrecht, wanneer u:
- inzage wenst in de persoonsgegevens die wij van u hebben verzameld;
- een verzoek wilt indienen tot rectificatie, verwijdering of blokkering van uw gegevens;
- bezwaar wilt maken tegen het gebruik van uw persoonsgegevens;
- een klacht wilt indienen over de verwerking en/of het gebruik van uw persoonsgegevens.
Wij kunnen de persoonsgegevens delen met de volgende ontvangers
Dienstverleners: wij delen de persoonsgegevens met de door ons ingeschakelde dienstverleners om hun werkzaamheden voor ons correct en efficiënt te kunnen uitvoeren.
Overheidsinstanties: op verzoek van overheidsinstanties zullen wij persoonsgegevens verstrekken, een en ander in overeenstemming met de wet.
Beveiliging persoonsgegevens
Wij maken gebruik van veiligheidsprocedures, onder meer om te voorkomen dat onbevoegden toegang krijgen tot deze gegevens of dat persoonsgegevens verloren gaan.
Wijzigingen
Wij behouden ons het recht voor om wijzigingen aan te brengen in het privacybeleid. Ons actuele privacybeleid wordt op onze website gepubliceerd.
Website
Onze website gebruikt technische, functionele en analytische cookies. Plus cookies die nodig zijn voor het delen op social media. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij het eerste bezoek aan deze website wordt opgeslagen op uw computer, tablet of smartphone. De cookies die wij gebruiken zijn noodzakelijk voor de technische werking van de website en uw gebruiksgemak. Ze zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en onthouden bijvoorbeeld uw voorkeursinstellingen. Ook kunnen wij hiermee onze website optimaliseren. U kunt zich afmelden voor cookies door uw internetbrowser zo in te stellen dat deze geen cookies meer opslaat. Daarnaast kunt u ook alle informatie die eerder is opgeslagen via de instellingen van uw browser verwijderen.